onsdag den 9. maj 2012

Rigtig meget nyt i kalenderen


Netop nu: Er blevet ambassadør for GENERATION i og har skrevet artiklen FORUNDRING ER LIV! til deres blog. GENERATION i handler bl.a. om at sætte pris på mangfoldigheden i vores samfund, og at alle bestemt ikke skal være ens.

Netop nu: MC Einar har bedt mig skrive alle teksterne til hans næste cd med KunTakt som en fortsat historie. Spændende og lidt i stil med gode, gamle Kinks. Jeg har lagt hjernen i blød.

MC Einar og mig ved lanceringen af cd'en "Jeg må ha' en coach".


Netop nu: Skriver på et juleoratorium til Frederiksberg Pigekor, som Fuzzy skal sætte i musik. Overvejer at gøre det til juleevangeliet set fra æslets side.

Netop nu: Spændende nyt om Hjortshøj festivalen 26. maj: Jeg har fået den herlige middelaldermusiker og tusindkunstner Morten Musicus med som akkompagnatør. Den 14. oktober optræder jeg i Slagelse Musikhus sammen med Christian Søgaard Trio kl. 14 med Ækle Æventyr og andre Æskapader.

Netop nu: Skal indtale en app til QR-formidling af Skjoldungestien, der via lyd formidler Roskilde og omegns spændende historiske baggrund.

Netop nu: To nye optrædener er nu faldet på plads: Åbningstale ved Jordløse Bakkefest den 25. august kl. 12 og Ækle Æventyr med pianotoner af Fuzzy, Spanagervej 8, Ejby, 4623 Lille Skensved kl. 19.30.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar