lørdag den 15. september 2012

Så er der knipset fotos til "Kidde goes Umpff"

Der er kommet masser af fotos i kassen til vores nye cd "Kidde goes Umpff". Fotograf Jan Emil C. skød Morten Langkilde og mig ned igen og igen hos den ubetalelige dyredukke-kunstner Filip Jensen i København. Her kan du både se fotografen i hårdt arbejde og nogen af hans billeder.


Filip Jensen vil krediteres for "Leg med dukker" på vores cd! :0) Her snakker han med Morten Umpff, mens en række af de dyredukker, han har leget med, ser til. Foto: fru Marianne


Filip Jensen i sit værksted, hvor vi holdt vores fotosession. Bordet er skabt af hans hånd til ære for hastighedsbegrænsningerne. Foto: fru Marianne.


Fotograf Jan Emil instruerer Morten Umpff og mig til en af opstillingerne. Foto: fru Marianne.


I mørket bag et af Filip Jensens vilde rovdyr. Foto: fru Marianne.


Jan Emil overvejer næste træk. Foto: fru Marianne.


Instruktion til endnu en opstilling. Jeg skal gå arm i arm med det læderbeklædte pelsdyr. Foto: fru Marianne.



... og sådan kom det færdige foto til at se ud. Foto: Jan Emil C.



Så kom tiden til lidt live action, jeg er stadig hæs! :0) Foto: fru Marianne.



Jan Emils færdige foto blev en uforglemmelig erindring om en unik optræden, hvor Morten Umpff spillede på bæver, og jeg sang blues! :0) 


Spændende at se, hvordan det endelige cover på cd'en ender med at blive. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar